Saturday, February 2, 2013

iMPiaN PeRKaHWiNaN


ASSALAMUALAIKUM

hai blogger dan reader



Kepada pemilik tulang rusukku. Akan ku mencari dan mendapatkanmu. Akan ku sentiasa menanti dan berdoa agar dipertemukan denganmu. Jika bukan di sini, mungkin di syurga nanti :) 

Aku harap dia adalah seorang yang baik akhlaknya dan kuat imannya ^_^

Wahai para gadis yang resah menunggu, jangan menangis atau bersedih tentang jodohmu.
InsyaAllah Dia akan temukanmu dengan pemilik tulang rusukmu bila sudah tiba masanya.
Dalam waktu itu, teruskan menanti dan menjadi yang terbaik buatnya.



"Buat bakal imamku, akan ku persiapkan diriku sebelum kau menikahiku, agar tibanya saat ijab kabul itu, aku takkan memberatimu memikul dosa-dosaku, dosa auratku, dosa lidahku...

Aku mengharapkan solehmu, meskipun aku bukanlah solehah, akan ku cuba menjadi isteri solehah, penyejuk mata, pendamai hatimu agar kita sama2 mencapai mardhatillah...

Aku impikan tahajudku sebagai seorang makmum kepada seorang lelaki bernama suami. Yang ingin dibimbing itu aku."





SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT KAWAN2 KU
YANG BARU SAJA MENDIRIKAN RUMAH TANGGA 
DAN JUGA BAKAL MENDIRIKAN RUMAH TANGGA SIKIT MASA LAGI.

TAHNIAH DARI KU...

DYLA & PASANGAN
SALMINI & PASANGAN
ZAKIAH & PASANGAN
KAMALIAH & ADI 
WAN ASMA & PASANGAN
FARA EZZATY & FAIZ
NOR AZAMIAH & PASANGAN
FARAH & ADWA
AZMI HISAM & PASANGAN
FIZA DAN PASANGAN




HAPPY EVER AFTER...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...